31-05-2012, 06:52 PM
Speedy Skrev:Måske lidt OT men faldt lige over denne.Jeg opfattede det ikke som at det var de testede ure - men at det skulle være urene der var med oppe som blev indkøbt hos AD i Houston og det mener jeg ikke - Jeg har i alle fald læst at Omega leverede - og vist nok til 1 $
John, det er rigtigt nok at de testede ure blev indkøbt hos en AD i Houston Texas, mener også at jeg har læste et sted at Omega og de andre firmaer ikke vidste noget om det.
De testede ure var jo i alle fald ikke med skruede horn - så teoretisk kunne det vel godt ha med månen at gøre, at Omega valgte horn der var mere egne i en rumdrag, selv om jeg synes det lyder sjovt, men Columbos forklaring om:
De skruede skulle fungere som krone og trykknap beskytter. Læg mærke til at en speedmaster er asymetrisk på kl 3 og 9 siden af kassen lyder jo absolut korrekt - OG - tja - måske KAN Nasa ha haft et ønske, men stadigt - jeg tror det ikke. Mon Columbo har et bud på spørgsmålet som det jo går på, blev der mon taget hensyn til rumdragten da de skruede horn fremkom?
(var speedmasteren første Omega med de skruede horn, jeg mener andre modeller også havde dem?)
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)