China-crap eller Far East High End... ?
ALT Kristoffer ALT kan bevises med artikler fra nettet. En del ting ovenikøbet som evige sandheder, fordi alle skriver lidt af fra en af de første. myter i ure kører i den grad ring, fordi XXxxx læser 8 ursites og citerer lystigt ud til flere andre, der tager den til sig som den enegyldige sandhed, og lægger et indlæg ud.
Søger du nok kan du bevise alt, fra at Xxx er bedst i verden, til at det er noget overvurderet dyrt pjat.

Det eneste man med sikkerhed ved er, at derude mellem alle expert indlægenen KAN findes noget rigtigt Icon_e_biggrin

Jeg har det også som alle jer andre med at spotte ure. Til møder, på arbejde, i flyet og til fester. Ure til 30.000 og op er sjældne hos "ikke ursamlere" . Jeg vil påstå, under hvert 20ende helt klart

Reklame for luxusvarer lever sit eget liv. Mig bider det ikke på, men jeg er ret sikker på, at de som bruger det, har regnet på det, og mener det betaler sig. Så længe det nok gør det, vil de reklamere

At kun autoriserede kan købe dele direkte kan være surt, men luxusprodukter må forsvare de relativt få autoriserede de har, og som de stiller store krav til, ligesom de sikkert vil forsvare det med, at mærkets navn stiger i værdi, ved at kun det mærkes folk må skrue i det.

Jeg kører gerne uden om, så længe det ikke er komplicerede værker, men har lært at leve med resten
Vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: China-crap eller Far East High End... ? - af hannover_dk - 24-05-2012, 02:31 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)