En holy grail - men nok den mest mystiske udpakning
Tio Malo Skrev:PS. Back to track; Hannova, hvilke (andre) variationer Aquastar kommer i ?
Findes den i simpelt dykkerversion uden chronofunktioner (som vintage) for menneskepenge ? (og - hvad er prisen af grisen når vi taler om din skønne chrono ? Det kan ikke være upassende at spørge i det her tilfælle...?)
Den kostede vist ca 1350 Euro - hvilket var overraskende billigt for mig. De koster let en del mere. Den med grisen ER fattet
İmage
det må da vist være en af de federe indpakninger til en urforsendelse
Deepstar findes også med grå dial - ogsåed Lorenz på skiven (en Italiensk juvesag - som idag laver billigt mest - men den gang havde deepstar med.
Ja Aquastar har også simple ure også fra tidligt 1960 med 100 eller 200 meter vandtæt. De ligger omkring 3-5.000 kr stk i OK stand - Duvard som er samme familie kan være lidt billigere. Der er også amerikanere der sætter dem til 15.000 kr for sådan en, men jeg tror ikke de sælger
İmage

Her ses den til højre sammen med en fra samme familie:
İmage

her 4 andre fra familien - også aquastar - den ene en aquaplunge (rotary) lavet på samme fabrik som kronograf med sjovt nok helt samme kasse som min nye deepstar
İmage

og endeligt en rotary aquaplunge uden krono - samme fabrik
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: En holy grail - men nok den mest mystiske udpakning - af hannover_dk - 14-05-2012, 09:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)