hvad er dette Omega Seamaster værd? bliver jeg snydt ved køb
Geodoc Skrev:Sinn UX Einsatzzeitmesser 2 B (EZM 2 B) er set hos Chronomaster (Neil) til 1245£ på rem og 1375£ på lænke.
Batterilevetiden er 7 år. Så vidt jeg ved, har Peter Halse skiftet batteri i en; men sædvanligvis skal skifte ske hos Sinn.

Personligt har jeg ingen erfaringer med uret, hvilket ikke forhindrer mig i, at være "kuldret" med det.

Med venlig hilsen - Geodoc
det er da bestemt også lækkert - og jo egentligt ikke så voldsomt dyrt.

Nå - jeg holder mig til vintage - har noget RIGTIGT guf på vej hjem hvis sælger i Tyskland ellers kan opgive IBAN korrekt (har mixet et eller andet op) og ikke bare tager pengene i lommen (og det gør de jo faktisk næsten aldrig - selv om bankoverførsler er noget mange undgår -men han er tysk og har tilmed sendt mig nogle herlige billeder af ham selv (60 år og kraftig - i fuld dykkeruniform Icon_e_biggrin )
Billeder skal følge, om alt går vel - Aquastar Deepstar- Den med det store venstre subdial - længe jagtet - fundet via Jon Nielsen der beviste mig til ebay link da han kendte min hang (ikke til Høng - men til Aquastar) i FLOT stand med Valjoux 23 fra ca 1963 - se det er dykkerur der vil noget
Det er længe siden tiden er gået langsomt - så jeg må jo "ville" det ur.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: hvad er dette Omega Seamaster værd? bliver jeg snydt ved køb - af hannover_dk - 05-05-2012, 09:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)