05-05-2012, 09:38 PM
Geodoc Skrev:Sinn UX Einsatzzeitmesser 2 B (EZM 2 B) er set hos Chronomaster (Neil) til 1245£ på rem og 1375£ på lænke.det er da bestemt også lækkert - og jo egentligt ikke så voldsomt dyrt.
Batterilevetiden er 7 år. Så vidt jeg ved, har Peter Halse skiftet batteri i en; men sædvanligvis skal skifte ske hos Sinn.
Personligt har jeg ingen erfaringer med uret, hvilket ikke forhindrer mig i, at være "kuldret" med det.
Med venlig hilsen - Geodoc
Nå - jeg holder mig til vintage - har noget RIGTIGT guf på vej hjem hvis sælger i Tyskland ellers kan opgive IBAN korrekt (har mixet et eller andet op) og ikke bare tager pengene i lommen (og det gør de jo faktisk næsten aldrig - selv om bankoverførsler er noget mange undgår -men han er tysk og har tilmed sendt mig nogle herlige billeder af ham selv (60 år og kraftig - i fuld dykkeruniform
Billeder skal følge, om alt går vel - Aquastar Deepstar- Den med det store venstre subdial - længe jagtet - fundet via Jon Nielsen der beviste mig til ebay link da han kendte min hang (ikke til Høng - men til Aquastar) i FLOT stand med Valjoux 23 fra ca 1963 - se det er dykkerur der vil noget
Det er længe siden tiden er gået langsomt - så jeg må jo "ville" det ur.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)