31-01-2013, 02:04 PM
Sociologen Skrev:Lækkert billede af din Jedi. Det fik mig til at tænke på, om jeg måske skulle søge et ur fra mit fødselsår (1974), selvom det så er svært at finde et stort ur. Kom til at tænke på Omega Flightmaster, men en hurtig søgning viser, at dette ur koster omkring 15k...
Tak.
Hvis du har lyst til at prøve et Flightmaster skulle det nok kunne findes til 13-15 K i fin stand. Men lad være med at købe et fra 74, for så "hænger du jo på den" og kan ikke sælge den og starte jagten på den næste og prøve noget andet!
Hvis du vil have jagten og købet jævnligt, må du nok erkende at du ikke skal gå efter keepere - at nogen går hen og bliver det alligevel er et helt andet problem.
Du kan godt låne JEDI en måned. Det koster ikke noget, men jeg har ikke en Flightmaster du kan prøve.....
Og jeg ved heller ikke om det overhovedet er et godt tilbud til dig.... det er jo researchen, jagten, sonderingerne og købet der giver kick'et - og et lækkert ur selvfølgelig.
Jeg lånte den Camaro jeg senere købte en dag i sommerhuset, men det var først da den var købt, jeg fik kick'et. Aner ikke hvorfor, men følelsen i kroppen og hovedet lyver ikke.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)