26-04-2012, 09:06 AM
He he ja sådan er vi så forskellige
Ikke min foretrukne måde at komme af med aggrationerne på. Så hellere løbe/cykle en tur, så ens egne frustrationer ikke nødvendigvis belaster andre. Andre bliver (dårlige) fodbolddommere, mens andre lader det gå ud over konen 
Jeg er skam enig i at der helst skal være en god del passion i forretningen og ikke kun cool business. Det er iøvrigt også efter den device jeg selv kører butikken
Om det så er den klogeste strategi at styre det mere efter passion end $ kan jeg bestemt kun sige nej til med mindre det er ren hobby.
Et godt eksempel er vel Panerai der er gået fra passion til $ business. Det har kostet nogle tro fans som alligevel ikke for alvor gav omsætning, men produktionen er gået fra 10.000 til 40.000 ures produktion årligt. De værste er så dem der hverken har passion eller fokus på forretningen
/Mads
Jeg er skam enig i at der helst skal være en god del passion i forretningen og ikke kun cool business. Det er iøvrigt også efter den device jeg selv kører butikken
Et godt eksempel er vel Panerai der er gået fra passion til $ business. Det har kostet nogle tro fans som alligevel ikke for alvor gav omsætning, men produktionen er gået fra 10.000 til 40.000 ures produktion årligt. De værste er så dem der hverken har passion eller fokus på forretningen
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)