Snorker du? Ja selvfølgelig, men hvad gør man ved det?
Jeg snorker lystigt og irriterende. Jeg har tilbragt - og det er så sandt- langt over 1 år siddende i et flysæde - og det er jo en del ture ex frem og tilbage til asien. Der er det ikke nogen fornøjelse, at få sæde ved siden af en snorker, og sådan en ved jo jer er.

Resultaet er, at jeg har udviklet en evne, til at vågne ved egen snorken, hvis det behøves. Den virker ikke altid, men jeg er så bekymret over at skulle snorke op i hovedet på en ukendt, der sidder 30 cm fra min udblæsning, at jeg som oftest vågner når det sker.

Jeg har prøvet de der næseplastre som løbere og cykelryttere bruger, men ved ikke rigtigt om de virker. Et problem ved at skulle vågne ved egen snorken er, at man sover ret let og dårligt, og nu da jeg ikke flyver helt så meget, er det velsigent at kunne snorke uden andet resultat, end et let skub af hustruen gennem 40 år (hun lever i øvrigt i en fantasiverden, hvor hun ikke tror hun selv snorker, og jeg har hende mistænkt for sommetider, at skubbe til mig, selv når det er hende der snorker)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Snorker du? Ja selvfølgelig, men hvad gør man ved det? - af hannover_dk - 21-04-2012, 10:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)