Omega Seamaster - ridser (brugsspor)
gmt-geek Skrev:
hannover_dk Skrev:så øm skal du ikke være. Ure er brugsting.....
vh

Ja ellers bliver i hvert fald en smertefuld tid der gåes i møde, hvis hver enkelt hairline gør ondt... Icon_e_wink

Vh. Jon
hannover_dk Skrev:så øm skal du ikke være. Ure er brugsting. Naturligvis skal butikken ikke efterlade egentlige ridser, men dit ur vil få små "hairlines" som tiden går - specielt på lænkens spænde hvis det er med lænke. Det skal man leve med.
Har de tilbudt en forsigtig polering, så bare sig, at de jo ikke må tage noget af kanterne på kassen - så skal det nok gå - men - værn lidt om uret, men BRUG DET og lad det få de brugsmærker som ting i brug nu en gang får. Det kan så om 10 år få en nænsom polering - hvis du "gider" - Tillykke med en herligt ur
vh

Det er mere det faktum at jeg ikke selv fik lov at lave dem, jeg bruger det dagligt bærer dog 99 % af tiden skjorte så det er som regel pakket lidt ind Icon_cool

Jeg bruger det til gengæld ikke i svømmehallen, i fitness centeret og hvis jeg ellers skulle forvilde mig i et sæt kansas Icon_e_smile

Min kammerat har en ældre udgave af samme model og det bliver i den grad brugt, mener hans er 2-3 år - i den forfatning ønsker jeg ikke at se mit ur allerede efter 2 års brug måske nærmere de 10 år der nævnes ovenfor. En mellemting af min og hans tilgang ville helt sikkert være at foretrække det giver jeg jer ret i, men der er jeg nok svær at rokke i praksis Icon_e_wink

Tak det vil jeg huske, men er vi ude i at jeg nærmere skal droppe mine skuffede tanker over episoden og leve med ridserne fremfor at slibe/pudse på uret og lænken?
Svar

Beskeder i denne tråd
Omega Seamaster - ridser (brugsspor) - af RHEDER - 20-04-2012, 10:23 PM
Re: Omega Seamster - ridser (brugsspor) - af baun - 20-04-2012, 11:07 PM
Re: Omega Seamster - ridser (brugsspor) - af RHEDER - 21-04-2012, 04:18 PM
Re: Omega Seamster - ridser (brugsspor) - af pbr - 21-04-2012, 11:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)