Show me yours and i will show you mine.
Jeg tror der for mig er en afgørende ting i, om uret vises i billede for
1 En sammenhæng - noget der har med en bestående tråd at gøre
2 Viser noget man ikke ser hver dag
3 Viser en speciel patinering som kan være usædvanlig
4 Viser et ur købt med det formål at ha en special samling - af det eller andet - her man vises gamle billeder i sammenhæng
5 Viser et ur som en person har ny anskaffet og er naturligt glad for - uanset det er nyt eller gammelt
6 vises for at vise hvor godt billeder kan laves (rent ud type Jesper/watch-freak´s billeder og en del andres)
og sikkert meget mere

Skulle jeg se noget som helst galt, skulle det være, hvis det var gentagne billeder af ure som i princippet er til salg og hvor formålet kunne være salget eller at sikre et videresalg når den skal skydes videre kort efter den er anskaffet. Det har 0 interesse for mig - men kan jo ha det vor andre

Billedet kan være lige godt, men jeg kan godt li et forum tjener ikke kommercielle formål, og som rent princip, stiller os lige, i det omfang at vi bare vil fortælle om VORE ure og for de bedstes vedkommende - kan høre noget om mekanikken, historien e.l.

Et stort problem ser jeg ikke i det - og vi skal absolut ikke gerne ha ægte urinteresserede til at holde sig tilbage, med eller uden billeder - tværtimod Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Show me yours and i will show you mine. - af hannover_dk - 18-04-2012, 08:23 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)