Show me yours and i will show you mine.
De mest almindelige ure er jo vist mange gange, men det er vel fordi ejeren hver gang er så glad for det, at han gerne vil vise sit nye ur. En del billeder er kunst, andre har stor berettigelse fordi de understøtter historien - eller fordi det er ure der ikke vises så ofte, men vist ved de fleste herinde hvordan en rolex sub, et pam eller en piepan ser ud.
OM det er et problem for nogen, og det er det sikkert, så gælder det nok om at fravælge tråde som "vis mit dit nye ur" men ellers synes jeg det er godt med billeder, og skal jeg finde noget der i alle fald er mere fjollet i mine øjne, så er det

Jeg har idag mit lækre xxxx.xxz på - og så UDEN billeder. Det er ikke helt spændende nok for mig at vide hvad hr xx har på og evt hvem han har handlet med. Da vil jeg vil ha et billede med, så jeg er FOR billeder.

Jeg TROR jeg forstår hvad du siger Willy alligevel, for du vil vel gerne ha lidt mere substans i historierne, og det tror jeg de fleste her tilstræber, med hvert sit udgangspunkt. Urfora er på godt og undt en blanding af horologi, og så fungerer de til en vis grad som chat-fora, hvor formålet er lidt kammeratskab med andre der elsker ure OG så tjener de til at vi køber og køber for at kunne vise det næste - den effekt tror jeg også der er.

Jeg synes en hver skal pippe med sit eget næb og sine egne billeder TAK, men jeg synes ikke dit indlæg er groft eller mærkeligt, blot - DIT synspunkt som indlæg i en debat
Keep the pictures and stories coming - is my opinion Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Show me yours and i will show you mine. - af hannover_dk - 18-04-2012, 07:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)