18-04-2012, 04:28 PM
peter Skrev:Jeg har nu stadig tilgode at se et lommeur med helt sort subdial, med andet en guld viser eller en stål viser, og så vil de to andre visere have samme farve, jeg har stadig tilgode at se et Omega lommeur med guld sekundviser og blåanløbne time og minutviser, men du kan jo endelig komme med nogle billeder af det modsatte, og iøvrigt havde du også dateret uret forkert du skriver 1925 til 1935, men uret er fra 1943, og i fyrrerne havde man ændret stil, så viserne på det ur TDN har er 100% originale, men har du beviser på det modsatte er du velkommen til at komme med dem.ikke tid disse dage - du kan finde det i Omega bøger, men så skal jeg til at scanne og det har jeg ikke tid med -skal se om jeg husker det. På nettet hitter jeg ikke i billeder et eneste med sort subdial - men jo mange (generelt) hvor subdial visere er helt forskellilg fra hoved og ingen med de helt tynde visere. Ja jeg var 18-8 år skæv men det var inden værket var vist - så undskyld - og Helt OK er du sten sikker på viserne er originale, så er de det - jeg er bestemt ikke 100% på det modsatte![]()
MVH Peter
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)