13-04-2012, 08:16 AM
peter Skrev:Hej Mikael
Jeg har da en bannerannonce på vintageure.dk, men jeg kan se at det her ikke gælder for alle medlemmer, så jeg skal måske helt holde med at annoncere på vintageure, for det er da det du lægger op til med den udmelding.![]()
MVH Peter
Peter, jeg er sikker på, at Mikael også gerne kommer med en forklaring - men dette nye tiltag drejer sig kun om brug af "bannerannoncer" i den signatur som medlemmer kan oprette i bunden af deres posts.
Det er dog fortsat muligt, at have et neutralt link i sin signatur til sin hjemmeside.
Dine bannerannoncer, som du har købt og betalt er naturligvis ikke omfattet og bliver ikke berørt. Dette var heller ikke hensigten.
Dette gælder i øvrigt for alle medlemmer - såfremt der er medlemmer, der fortsat bruger "bannerannoncer" i deres signaturer, så er det en kombination af, at de måske endnu ikke har set dette tiltag og/eller at moderatorerne ikke lige har bemærket dette endnu.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)