07-04-2012, 08:40 PM
Næppe nogen superhandel, men heller ikke dårligt overhovedet. Med en hairline (crack/revne) og et stykke emalje slået af og repareret, så vil det koste i størrelsen max 500 kr - 1.500 kr i mine øjne.
Nu er det så ud fra at det er stål eller måske sølv, men det er ret afgørende. Metal - stål - sølv - guld? - Massivt guld og ikke forgyldt, vil naturligvis give guldvægten som værdi i stedet.
Værket var også rart at se. Der er store kvalitetsforskelle, fra ret simple værker, også fra Omega, til finere med skruede chatoner og fine sliblinger. Mønstrene (nok på balancebroen?) kan sige lidt, men ikke meget - ikke uden vi ser dem i alle fald.
Kan du lægge billeder ind, via photobucket f.eks. og beskrive hvilket metal det er, vil det hjælpe
Ja tidsmæssigt er vi i 1928 til 35 ud fra nummeret.
vh
Nu er det så ud fra at det er stål eller måske sølv, men det er ret afgørende. Metal - stål - sølv - guld? - Massivt guld og ikke forgyldt, vil naturligvis give guldvægten som værdi i stedet.
Værket var også rart at se. Der er store kvalitetsforskelle, fra ret simple værker, også fra Omega, til finere med skruede chatoner og fine sliblinger. Mønstrene (nok på balancebroen?) kan sige lidt, men ikke meget - ikke uden vi ser dem i alle fald.
Kan du lægge billeder ind, via photobucket f.eks. og beskrive hvilket metal det er, vil det hjælpe
Ja tidsmæssigt er vi i 1928 til 35 ud fra nummeret.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)