06-04-2012, 04:20 PM
Ja - hvis det er 18 k guld og der er guldlænke med, så er det til en guldsmed du stoler på - og så river han ur og glas og ind inderkasse bort og giver dig en pris. Du kan i tråde se bud på guldprisen eller google MEN personligt er jeg tvivlende overfor om dert er 18 k massivt med massig guldlænke - så det er første sag at opklare.
Ellers - hvis det er forgyldt, så taler vi ikke store penge. Der er samlere til zodiac, men du kan jo nok ikke få det store ud af gå på ebay med det, da du ikke har nogen som helst feedback og skal ha besvær, så der er vintage ures salgsside, DBA, og hvem ved måske Lauritz og flere salgssteder - men er det forgyldt, så taler vi 5000 til 2.500 kr afhængigt af størrelse, stand og hvad der ligger i det.
Du skal kunne se guldmærket - i alle fald i lænken og se om det er 18 K, 14 K eller andet - ellers er det ikke massivt guld.
vh
Ellers - hvis det er forgyldt, så taler vi ikke store penge. Der er samlere til zodiac, men du kan jo nok ikke få det store ud af gå på ebay med det, da du ikke har nogen som helst feedback og skal ha besvær, så der er vintage ures salgsside, DBA, og hvem ved måske Lauritz og flere salgssteder - men er det forgyldt, så taler vi 5000 til 2.500 kr afhængigt af størrelse, stand og hvad der ligger i det.
Du skal kunne se guldmærket - i alle fald i lænken og se om det er 18 K, 14 K eller andet - ellers er det ikke massivt guld.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)