02-04-2012, 10:56 AM
Tak for input Jan. der var ikke så mange der havde lyst til at byde på om den er original eller renoveret.
Skriften under logoet har jeg ikke fundet problemer med, men fotoet er ikke skarpt nok til at "afgøre sagen".
Jeg har aftalt en returret med sælger, så jeg tager chancen og køber. Sælger og hans urmager mener begge at skiven er original. Så må jeg se når jeg har den i hånden og under luppen.
Jeg er enig mht. glasset - der er vist heller ikke logo i det der er på.
Der er måske netop "swiss made" størrelse og placering der for mig er vigtigste indikator på at den er original. Sammen med tydelige antydninger af patina gør det udslaget.
vh baun
Skriften under logoet har jeg ikke fundet problemer med, men fotoet er ikke skarpt nok til at "afgøre sagen".
Jeg har aftalt en returret med sælger, så jeg tager chancen og køber. Sælger og hans urmager mener begge at skiven er original. Så må jeg se når jeg har den i hånden og under luppen.
Jeg er enig mht. glasset - der er vist heller ikke logo i det der er på.
Der er måske netop "swiss made" størrelse og placering der for mig er vigtigste indikator på at den er original. Sammen med tydelige antydninger af patina gør det udslaget.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)