13-03-2012, 03:57 PM
Min gamle G/S Sub - S-serie fra -93 (cal. 3135) var på hver enkelt gang, jeg var på skydebanen.
Måske 5000 9mm / 357 cal. skud i løbet af seks - syv år ?
Og så bærer jeg uret i højre håndled, og holder våben med begge hænder (den højre hånd som nederst, mod skaftet = er født som venstrehåndet men tidligt 60´nes pædagogik spillede på andre tangenter og jeg blev tvunget til at være højrehåndet
). Dvs. klokken er underlagt maks rekyl.
Tager aldrig klokken af (har den generelt på 24/7) og uden at der er gået noget i stykker eller at urets gang er nogensinde blevet ustabil.
Same-same ang. 14060M / 14060M COSC. (cal. 3130).
Jeg ved, at her er folk som ikke engang tager deres Rolex´ med i en svømmebassin, men... de holder stort set til det hele.
Jeg nægter at tro, at jeg bare har været heldigt.
Hilsen John
Måske 5000 9mm / 357 cal. skud i løbet af seks - syv år ?
Og så bærer jeg uret i højre håndled, og holder våben med begge hænder (den højre hånd som nederst, mod skaftet = er født som venstrehåndet men tidligt 60´nes pædagogik spillede på andre tangenter og jeg blev tvunget til at være højrehåndet
Tager aldrig klokken af (har den generelt på 24/7) og uden at der er gået noget i stykker eller at urets gang er nogensinde blevet ustabil.
Same-same ang. 14060M / 14060M COSC. (cal. 3130).
Jeg ved, at her er folk som ikke engang tager deres Rolex´ med i en svømmebassin, men... de holder stort set til det hele.
Jeg nægter at tro, at jeg bare har været heldigt.
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)