09-03-2012, 12:24 AM
kristofferJ Skrev:Micki Jensen Skrev:Er lige vendt "hjem" fra første dag på messen. Flot oplevelse og mange fine ure. Den omtalte Sky-Dweller er i min optik rigtig flot i virkeligheden, man skal måske lige vende sig til skiven, men frisk de prøver lidt nyt.
Den nye Sub non date bliver et kæmpe hit, ja det er synd deres sidste gamle model i sport serien udgår, men vi snakker 2012, så den trængte nok til en overhaling, den nye kommer i hverfald til at sælge i bunkevis.
PP Nautilus med hvid skive ser måske en smule fersk ud, men efter lidt tid så er den faktisk utrolig smuk..
Ja jeg kunne blive ved, så mange flotte ure, vist frem på den helt rigtig måde..
Har du haft mulighed for at se den nye Tudor Pelagos?
Jes, den er r....v fed, jeg er helt vild med det retro look den har, og den røde lynette ser rigtig fed ud. Ja det er kopi af de gamle Rolex Sub, men det er jo Rolex der står bare Tudor, så syndes jeg det er helt ok. Jeg fik ikke taget et katalog fra dem, så tør ikke lige sige med prisen på den. En anden ting er den nye YM med den blå skive, den er så smuk, kunne godt forstille mig den kunne sætte skub i salget på YM S/S.
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)