Datoen på mit nye Seiko-ur fungerer ikke korrekt
Jeps. Et hvilket som helst automatværk burde "holde til" = have en gangreserve mindst omkring 40 timer efter en hele dags brug = dit ur har en fejl.
JoePete er manden som kan svare helt præcist alle dine spørgsmåle ang. japsere og det ville sikkert hjælpe, hvis du smed en foto / urets ref. nr. med.
Det er helt OK at holde styr om urets problemer, men, når forretningen er - i flg. vores erfaringer - udueligt ang. kundeservice, tror du så at de er interesserede at se dine video-optagelser ?
De mennesker, du kommer i kontakt med i selve forretningen, har ikke en hujende XXX af idé om hvordan urværket fungerer / hvorfor det ikke fungerer som det skal.
Derfor - kog historien ned til minimum og bed om at snakke med Orla i telefon.
Ellers dit ur bliver kun sat i winderen og når det så går OK der, får du det retur uden at nogen har rørt ved det.
Og - hold os venligst ajour ang. historien om din garantireparation hos Knud Pedersen !

Cheers & held og lykke - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Datoen på mit nye Seiko-ur fungerer ikke korrekt - af TioMalo - 07-03-2012, 01:26 PM
Re: Datoen på mit nye Seiko-ur fungerer ikke korrekt - af Tukjær - 24-03-2012, 12:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)