07-03-2012, 11:41 AM
Mange tak, Per
Min nye PO og Speedy Co-Axial måtte "lade livet" for DeepSea´en. Jeg er dog ikke helt Omega løs, da jeg stadig her den "gamle" version af PO´en
PloProf´en kunne godt være en klokke, som jeg skulle prøve. Jeg har haft hænderne på Cyrils og den er super lækker - især var jeg meget imponeret over Mesh lænken, justeringsmuligheden i spændet og lume på kransens markeringer og tal
Jeg ville lige nu gerne have solgt den ene af mine Breitling klokker, så jeg kunne få fat på en Ananta igen. På den måde ville jeg have et godt udvalg af klokker fra forskellige producenter, og helt Seiko løs skal man jo ikke være her hos mig
Til lykke med Grand Seiko´en, Per. Den ser jeg frem til at se billeder af
Off topic er helt fint med mig. Jeg skal nok forsøge at "hive folk hjem igen", i fald det bliver for meget
Min nye PO og Speedy Co-Axial måtte "lade livet" for DeepSea´en. Jeg er dog ikke helt Omega løs, da jeg stadig her den "gamle" version af PO´en
Jeg ville lige nu gerne have solgt den ene af mine Breitling klokker, så jeg kunne få fat på en Ananta igen. På den måde ville jeg have et godt udvalg af klokker fra forskellige producenter, og helt Seiko løs skal man jo ikke være her hos mig
Til lykke med Grand Seiko´en, Per. Den ser jeg frem til at se billeder af
Off topic er helt fint med mig. Jeg skal nok forsøge at "hive folk hjem igen", i fald det bliver for meget
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)