Ville du brokke dig???
Har lige været inde hos den lokale AD her i dag for at få fixet minut-/timeviserne på den Explorer II (216570), som jeg købte her i januar måned - de var ikke 100% "fitted", så timeviseren var ikke helt centreret på timemarkeringerne (6-9-12) når minutviseren var på 12. Ikke en stor "afvigelse", men nok til at man lige tænkte over det når man vidste at fejlen var der. Den lille "operation" blive klaret i løbet af dagen, så det var jo som det skulle være.

Her til aften kom jeg så til at se, at der var kommet lidt hairlines på såvel bagkasse som horn i forbindelse med, at AD'en har af- og påmånteret bagkasse og lænke, for at kunne justere på viserne. Icon_e_confused Det er SMÅ hairlines (og uret bruges stort set dagligt, hvilket også giver løbende små brugsspor), men er normalt selv meget påpasselig med urets "bagside" (lægger enten uret "på siden" eller spænder det på "puden" i boksen). På hornene ser det nærmest ud som om, at begge springbars er "smuttet" i forbindelse med af- og påmontering.

Har forsøgt at fange mærkerne på billede, så I kan se, hvad der er tale om (og der er ingen tvivl om, at det er SMÅ hairlines!).

Ville du "brokke" dig og få AD'en til at polere mærkerne væk, eller er det bare den slags mærker, som man må acceptere (på andre ure jeg har haft har jeg ikke oplevet, at uret er kommet tilbage med sådanne mærker efter besøg hos AD i forbindelse med service - eller også har jeg bare aldrig lagt mærke til det).

Efter man er begyndt at følge med her på forum synes jeg at man er blevet lidt mere "neurotisk" når man ser hvor velholdte andres ure ser ud på billeder og læser, hvordan andre også beskytter deres ure..... Icon_twisted
MVH Jesper
Svar

Beskeder i denne tråd
Ville du brokke dig??? - af JJG - 28-02-2012, 08:52 PM
Re: Ville du brokke dig??? - af pbr - 28-02-2012, 09:07 PM
Re: Ville du brokke dig??? - af JJG - 28-02-2012, 09:43 PM
Re: Ville du brokke dig??? - af hannover_dk - 28-02-2012, 11:04 PM
Re: Ville du brokke dig??? - af Jette - 29-02-2012, 01:06 AM
Re: Ville du brokke dig??? - af Henrik A - 29-02-2012, 11:39 AM
Re: Ville du brokke dig??? - af TioMalo - 01-03-2012, 06:18 PM
Re: Ville du brokke dig??? - af Isbjørn - 02-03-2012, 12:39 AM
Re: Ville du brokke dig??? - af JJG - 02-03-2012, 06:34 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)