Endnu en med sit første Rolex
Hey -det tog mig kun ½år at svare Icon_e_smile

Takker stort for den gode velkomst!!!

Mærkeligt (ja skræmmende) man kan blive så glad for en 'genstand'.

Nu er det et par måneder siden jeg fik mit ur - og må indrømme, jeg er super glad for uret!! Mærkeligt når jeg aldrig nogensinde har gået med ur - ligepludselig fra den ene dag til den anden, går med ur, som om det er det mest naturlige..... Nå men det sku meget fedt!!

Og jeg bruger uret. Det var mange penge for et ur - men jeg tænker at det er vel lavet til at blive brugt - og det gør jo ingen nytte i skuffen - så uret har været på lige siden -dog ik når jeg er til træning, i bad og sover (også lige det der andet..... men det er jo kun første lørdag i hveranden måned).

Nå men @ Kim - jeg har jo set du også har 'MIT' ur nu Icon_e_smile Håber du er ligeså glad for dit som mig.

@ Klaus - Takker!! og ja, jeg er ikke til dato - Godt lagt mærke til!! Icon_e_surprised)
Jeg ved godt er er helt forkert ik at ku lidt den cyclop - men jeg er også ved at vende mig til den nu... så det kan være engang....
Og jeg ved godt den kan fjernes - men det er lidt at rode med urets design..... lidt snobbet er man vel.

@ piberyger, tak tak, jeg ventede også lige under et år -tror faktisk kun det var 7 mdr (har selvfølgelig de nøjagtige dato'er et sted - jeg talte jo nærmest dage), så på den måde var finansenkrisen go for mig.

Tilgengæld er jeg vist blevet totalt ødelagt/miljøskadet allerede!! Hvorfor er det jeg konstant tager mig selv i at kigge på folks ure nu???
Det går vel over, ik???
Svar

Beskeder i denne tråd
Endnu en med sit første Rolex - af Andycph - 02-07-2011, 08:57 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af Kim T - 02-07-2011, 09:09 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af alsendk - 02-07-2011, 11:24 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af MortenKN - 04-07-2011, 02:00 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af Piberyger - 04-07-2011, 09:18 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af Claus_K - 04-07-2011, 09:59 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af Andycph - 21-02-2012, 10:26 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af pbr - 21-02-2012, 10:33 PM
Re: Endnu en med sit første Rolex - af Puffy - 28-02-2012, 07:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)