19-02-2012, 08:53 PM
Claus_K Skrev:rll Skrev:Hej, jeg er faktisk ret enig mht. proportionerne på DateJust, sælgeren kiggede også lidt underlig på mig da jeg spurgte om man ikke kan tage kransen af eller skifte den udVed du hvor man kan købe den "gamle" DateJust Hilsen Rikke
Alle steder der fører Rolex. Det er stadig en af Rolex bedst sælgende modeller
Enig - jeg tror, at de fleste Rolex AD´er stadig har flere eksemplarer af den gamle DateJust på lager og vil have det i et stykke tid
Måske, vil der endog være basis for at kunne handle sig til lidt rabat, når nu det er en "udgået model"
Alternativt, findes der flere "brugt handlere" som er 100% til at stole på - mange af dem er samtidig medlemmer herinde. Micki fra dreamwatch.dk, Claus fra CT-Watches.dk, Bjarne fra mywatch.dk, Mads fra timetowatch.dk, Bo Hansen (som mig bekendt ikke har en webside), for blot at nævne nogle stykker.
Jeg ville passe meget på at købe på DBA eller Ebay, når det drejer sig om Rolex - der er RIGTIG mange fakes derude og hvis man ikke ved, hvad man skal kigge efter, så kan man meget nemt blive snydt. Jeg ville ikke selv turde købe dér, uden først at spørge end af de ovennævnte til råds !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)