14-02-2012, 03:42 PM
Right - jeg sværger i øvrigt helt til regelmæssighed. Mine ure bruges generelt til samme formål - nogle er med i kano og ved brændehugning andre bare til fest osv. og automater trækkes helt op og bæres aldrig under 12 timer på armen hver dag, medens håndoptrkukne trækkes hver aften helt, og ellers ikke. De ligger alle på ryggen og sover.
Jeg justerere selv lystigt - som BobT og mange andre, og netop regelmæssigheden tror jeg også er med til at de holder tid ret pænt længe efter en justring.
Jeg tager heller aldrig et ny ankommet vintage - og justerer det dag 1. Det skal ha været på armen mindst 14 dage, gerne mere, i min rytme, før jeg overvejer om jeg selv vil justere, og kaster mig ud i det.
vh
Jeg justerere selv lystigt - som BobT og mange andre, og netop regelmæssigheden tror jeg også er med til at de holder tid ret pænt længe efter en justring.
Jeg tager heller aldrig et ny ankommet vintage - og justerer det dag 1. Det skal ha været på armen mindst 14 dage, gerne mere, i min rytme, før jeg overvejer om jeg selv vil justere, og kaster mig ud i det.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)