13-02-2012, 04:01 PM
Miwes Skrev:Det må være ganske spændende at overvære jeres ur-møder, hvor der fremvises og fortælles ur-historier....det er sundt med disse hobbyer, men for pokker hvor det koster og til stadighed kigger jeg undrende med på de samlinger der ofte vises frem...IMPONERENDE!
VH. Michael
Vi har haft mange super gode urmøder med fra 5 op til 60-70 deltagere og det er altid hyggeligt. Søger du på Urrally, GTG eller UR11 vil du finde tråde med billeder af disse træf. Nogen med store udstillinger og foredrag andre med mere intim stemning snaks, cola og øl. Alt sammen meget herligt og hyggeligt.
Det med samlingen og pengene. Jo det koster selvfølgelig noget. Jeg startede i 2003 og afsatte 2500 kr om måneden til projektet alt incl. Solgte jeg senere et ur gik pengene så tilbage i ur-kassen. Det er jo så 30 K om året og det passer nok meget godt met at jeg har brugt en kvart mill. indtil nu - jeg håber urene er noget mere værd, men det vides jo ikke før de er solgt
Men det er vist ikke så meget mere end mange bruger på hobby.... og som sagt, er jeg heldig er pengene blot investeret - og det hele har været gratis.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)