12-02-2012, 05:35 PM
Baun Skrev:I trekant området er der vel butikker i Vejle og Kolding i hvert fald.
Super service og meget viden om Omega oa. ure får man hos Poul Halse i Horsens, min foretrukne urmager til de fine gamle Vintage Omegaer.
Peter Halse, som er sønnen er meget intereseret i alt med ure og skriver også herinde fra tid til anden.
Udvalget passer jo nok med - måske lidt mere end man kan forvente i en provinsby som Horsens, men der er i hvert fald stor kompetence.
vh Baun
Poul har jeg kun hørt godt om, så det kunne jo også være stedet og hvad Vejle og Kolding angår, så må jeg med skam melde at her har jeg ikke den store erfaring og husk nu på at for mig er det jo ikke noget der sker ret tit i mit liv, sådan at indkøbe ur i den beløbsstørrelse, selv om det for mange herinde er noget der sker flere gange om året og mange måske også køber over nettet.
Når man køber sådan et ur der bliver mit hverdags ur, hvordan er det så med service
Hvor tit skal det sendes til normal service og hvor længe vil sådant et nyt ur kunne leve, hvis det ellers passes ordentligt.
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)