Nyt Speedmaster Pro eller brugt Sub
Du er ude i noget der er en smagssag. Speedmaster er jo ikke i sig selv bare et ur - men flere ure - manuelt men findes jo automatic og findes med en række værker faktisk, der er andre tråde om netop det for tiden.

Om service, så er det nok i virkeligheden ikke et vigtigt kriterie hvad den koster. Du kan køre mange år uden med begge, og skal de begge til officielt forhandlerservice, så er det ikke en verden til forskel.

Det er heller ikke let at sammenligne en krongraf som speedy med et "alm" ur som subben. En sub er alt andet lig klart mere rubust end en speedmaster - men det er ikke sådan at en speedmaster generelt brænder sammen.

Du skal ikke være så bange for et brugt, hvis du køber af en good guy og finder et i pæn stand - så er det submariner du brænder for (og den nyeste er ikke så lige til at finde brugt og slet ikke til din pris - men de tidligere) så er det den du skal købe.

Der findes efter min mining ikke meget bedre svar end - Køb med hjertet her - det er to gode ure - (jeg ville til budgettet tage en håndoptrukken speedmaster og tilmed spare lidt penge til en ferie - men det er fuldstændigt ligemeget hvad jeg ville for du vil jo helst ha rolexen og det er også et super ur)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt Speedmaster Pro eller brugt Sub - af baun - 12-02-2012, 12:55 AM
Re: Nyt Speedmaster Pro eller brugt Sub - af hannover_dk - 12-02-2012, 12:57 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)