27-01-2013, 01:52 PM
jk Skrev:Man skal ikke vide ret meget om socialpsykologi (og det gør jeg heller ikke) for at vide, at social accept er meget vigtig for de fleste mennesker. Det skal vi være glade for, for det er faktisk med til at skabe det trods alt velfungerende samfund, vi har.Helt enig JK - selvsagt er det at vi gerne vil gøre hinanden tilpas og gerne vil ha andre synes om os - vigtigt for at vi kan fungere i et samfund.
Derfor er det "sundt", at du bliver glad, når der kommer én mere på holdet, som du udtrykker det.
Hvis enkelte er (eller siger de er) fuldstændig lige glade med, hvad andre mener om deres ursmag, er det næppe et samfundsproblem![]()
Jeg er sikker på, at langt de fleste påvirkes af andres meninger.Heldigvis! Ellers var der vel ikke så forbandet mange Submarinere![]()
JK
Jeg kan ikke huske om jeg skrev at jeg ikke var interesseret i hvad andre mente om mine ure, men hvis jeg gjorde, er det jo ikke helt sandt. Derimod kan jeg sige, at jeg ikke lader andres smag for ure diktere min ur smag. Jeg er glad for vintage og egentlig kun vintage sandt og sige, og jeg ved godt, at mange ville synes et Pam eller et DS så bedre ud, og der giver jeg pokker i det - og går med det jeg vil, så dermed kan man sige, at:
Andres mening om ure dikterer på ingen måde hvad jeg går med - ligesom jeg faktisk gir pokker i hvad andre går med - men SKULLE nogen sige - av et lækkert ur du har på, så kan jeg da indrømme det varmer
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)