11-02-2012, 01:37 PM
Og samarbejdet mellem Nasa og Omega var jo ret pudsigt og ikke specielt reklamebasseret i forhold til hvad man ville vente. Omega anede ikke at speedmaster faktisk var ude at gå i rummet, før de så den på armen af Ed White da han var på rumvanding og kom i Züricher Abendzeichnung eller noget i den stil. De blev ret begejstrede - og tilføjede straks navnet Proffesional på skiven på den næste model 145.012 - Og vi andre har så betegnelsen Pre Pro fra tiden før Omega anede de faktisk blev brugt derude, og pre moon på modellerne der bare var ude at svæve til og med de faktisk var på månen - lidt noget rod - vi skulle måske ha haft:
en pre pro - en pre moon, et par on moon - og så nogle post moon modeller at samle på.
Fint klip - jeg have åbenbart overset det første gang. (jeg vil tror Nasa har hørt Omega hvordan man lige fixer det problem - ellers havde han nok ikke klaret den så elegant
)
vh
en pre pro - en pre moon, et par on moon - og så nogle post moon modeller at samle på.
Fint klip - jeg have åbenbart overset det første gang. (jeg vil tror Nasa har hørt Omega hvordan man lige fixer det problem - ellers havde han nok ikke klaret den så elegant
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)