Hvilket hold er du på - og hvorfor betyder det noget?
baun Skrev:Jeg glædes altid når nogen interesserer sig for vintage omegaer. Men hvorfor egentlig. Er det fordi det bekræfter min egen smag, eller fordi vi er en mere på holdet og derfor stærkere? Eller er det bare mig der er tosset?

Du er bestemt ikke tosset, Baun! Tvært imod. Man skal ikke vide ret meget om socialpsykologi (og det gør jeg heller ikke) for at vide, at social accept er meget vigtig for de fleste mennesker. Det skal vi være glade for, for det er faktisk med til at skabe det trods alt velfungerende samfund, vi har.

Derfor er det "sundt", at du bliver glad, når der kommer én mere på holdet, som du udtrykker det.

Hvis enkelte er (eller siger de er) fuldstændig lige glade med, hvad andre mener om deres ursmag, er det næppe et samfundsproblem Icon_e_biggrin1

Jeg er sikker på, at langt de fleste påvirkes af andres meninger.Heldigvis! Ellers var der vel ikke så forbandet mange Submarinere Icon_e_biggrin1
JK
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvilket hold er du på - og hvorfor betyder det noget? - af jk - 27-01-2013, 01:08 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)