08-02-2012, 01:03 AM
Men mindre man også til hverdag ønsker at bære noget med et fint værk indeni - og hvorfor pokker skulle man ikke ønske det.
Livet er for kort til kedelige og uinteresante ure - derfor find det der er interesant for DIG - og gå med det også til hverdag.
Et Seamaster 30 er interesant for mig - det er det helt rigtige til visse hverdage.
Skal jeg bære et Speedmaster vil jeg helst bære et Pre moon - også til hverdag.
Og sjovt nok ville jeg også hellere bære et Speedmaster med cal 861 fra 1969 - end et nyt....
Det handler måske ikke kun om faktuelle ting - også om følelser.
Alle andre må jo gå med hvad de finder interesant, så finder man et nyt Speedmaster mest intereasant må man jo vælge det.
Kristoffer - måske skulle du finde en Speedy fra dit fødselsår - det vil være mere interesant end alle de andre - måske, hvis det er noget du synes betyder noget.
Det er i hvert fald helt enkelt.
Til fest (ikke hverdag) bærer jeg helst ure i ædelmetal.
vh Baun
Livet er for kort til kedelige og uinteresante ure - derfor find det der er interesant for DIG - og gå med det også til hverdag.
Et Seamaster 30 er interesant for mig - det er det helt rigtige til visse hverdage.
Skal jeg bære et Speedmaster vil jeg helst bære et Pre moon - også til hverdag.
Og sjovt nok ville jeg også hellere bære et Speedmaster med cal 861 fra 1969 - end et nyt....
Det handler måske ikke kun om faktuelle ting - også om følelser.
Alle andre må jo gå med hvad de finder interesant, så finder man et nyt Speedmaster mest intereasant må man jo vælge det.
Kristoffer - måske skulle du finde en Speedy fra dit fødselsår - det vil være mere interesant end alle de andre - måske, hvis det er noget du synes betyder noget.
Det er i hvert fald helt enkelt.
Til fest (ikke hverdag) bærer jeg helst ure i ædelmetal.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)