28-01-2012, 06:30 PM
Jeg er klart til remme. Faktisk er jeg ikke vild med lænker - andet end mesh til toolure. Jeg synes lænker med blanke midterled - eller endnu værre med indlagte smalle blanke led der giver to blanke striber ned i lænken, på et tool-ur ser ganske så Bilka agtigt ud. Sådan nogle som denne type:

eller

at nogen kan nænne det (og hvem siger så jeg har god smag - men sådan er det jo bare med meninger
)
Jeg synes det er fint med lænke med blanke midterled til Rolex - en del af helhedsbilledet, men generelt - remme er meget rarere, og gode at skifte mellem.
Jeg synes den er helt OK, ville godt se den med en rem der går op til kanten/buer - som jeg også mener Hirsch har i sortimentet.
vh

eller

at nogen kan nænne det (og hvem siger så jeg har god smag - men sådan er det jo bare med meninger
Jeg synes det er fint med lænke med blanke midterled til Rolex - en del af helhedsbilledet, men generelt - remme er meget rarere, og gode at skifte mellem.
Jeg synes den er helt OK, ville godt se den med en rem der går op til kanten/buer - som jeg også mener Hirsch har i sortimentet.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)