Hjælp til en 1. gangs køber
KlausM Skrev:Hej.
Velkommen til.
Det korte svar er at du ikke kan gå galt i byen uanset hvilken af de nævnte du vælger. Du skal vælge det du synes bedst om.
Skal der knyttes et par kommentarer har du ret i at grøn er lidt vovet. Jeg er ikke til grøn. Men omvendt kan sort være kedeligt. Det er smag og behag. Men et flot ur det er det.
Den Explorer II du viser er den gamle model. Den er erstattet af en stærkt opgraderet model som måske ikke passer til alle hverken i størrelse eller pengepung. Det jeg prøver at sige er at den gamle model kan holde prisen fornuftigt hvis den nye model ikke bliver et hit.
Du skal ikke købe et ur med en forventning om at det bliver en god investering.
God jagt.
Mvh
Klaus

Nu er jeg nok ikke helt objektiv i forhold til den gamle vs den nye model af Explorer II kvag mit eget valg, men en ting jeg har lagt mærke til i flere tråde på bl.a. Timekeeperforum er, at mange der tilbage i september/oktober sidste år udtalte sig kritisk om den nye model efterfølgende selv har købt den - og nu lovpriser den som et af de bedste Rolex de har haft (deres efterfølgende vurdering kan selvsagt heller ikke være helt objektiv - de vil jo også "retfærdiggøre" deres valg og køb). Om det betyder, at den nye bliver et hit vil kun fremtiden vise, men generelt synes jeg der er flere positive tilkendegivelser nu, end for 2-3 måneder siden.
MVH Jesper
Svar

Beskeder i denne tråd
Hjælp til en 1. gangs køber - af Mp10 - 26-01-2012, 05:09 PM
Re: Hjælp til en 1. gangs køber - af JJG - 26-01-2012, 06:42 PM
Re: Hjælp til en 1. gangs køber - af JJG - 26-01-2012, 06:49 PM
Re: Hjælp til en 1. gangs køber - af Mp10 - 26-01-2012, 11:15 PM
Re: Hjælp til en 1. gangs køber - af Mp10 - 07-02-2012, 10:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)