13-01-2012, 05:02 PM
Der er vel ikke en geolog/ biolog til stede, som kan forklare en nørrebro dreng, som godt nok har forvildet sig ned til Næstved for at bo, hvorfor de små pytter, som har ligget rundt om på bondens marker, langsomt, men med en usvigelig sikkerhed nu efterhånden er blevet til større indsøer rundt omkring syd Sjælland og Lolland Falster.
Holmegårds mose f.eks er blevet til et indhav af anseelig størrelse denne vinter.
Er det biologernes sejr over den oprensning af åer og vandløb, som godt nok tog livet af en del haletudser, skøjteløbere, og andet småkravl, men som sikrede markerne deres dræning ? eller ligger der/det til grund, at hele syd Polen er ved at nedsmelte ?
Jeg overvejer at købe en LM23 motorsejler, så jeg kan sejle tørskoet ud af Næstved bymidte, hvis dette fortsætter....
Smid en forklaring, inden jeg bliver rigtig nervøs.
vh
Allan
Holmegårds mose f.eks er blevet til et indhav af anseelig størrelse denne vinter.
Er det biologernes sejr over den oprensning af åer og vandløb, som godt nok tog livet af en del haletudser, skøjteløbere, og andet småkravl, men som sikrede markerne deres dræning ? eller ligger der/det til grund, at hele syd Polen er ved at nedsmelte ?
Jeg overvejer at købe en LM23 motorsejler, så jeg kan sejle tørskoet ud af Næstved bymidte, hvis dette fortsætter....
Smid en forklaring, inden jeg bliver rigtig nervøs.
vh
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)