Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp.
Det er faktisk rart at have fundet sin "niche Icon_e_smile

Nu er jeg så i gang med lede indtil videre har jeg fundet nogen ret så lækre ure. Det her er en dyr hobby for en fattig fyr som mig Icon_e_wink

Indtil videre går jeg efter ure hvor et form for motorsport navn indgår i eller bilnavn. Eller fra en bestemt serie af et mærke der har relation til motorsport. Min plan er finde en 3-4 stykker som jeg bare rigtig gerne vil have og så arbejde mig hen imod dem.

PT bruger jeg urvaerket da de har en god oversigt over navnene og hvilken serie de tilhøre. Er der andre sider lignende som I kan anbefale?

Forresten, når I taler om jeres ur enten taber eller vinder tid, hvordan måler I det så?

@ Baun

Det ur er rigtig lækkert Icon_smil Jeg synes det er rigtig flot på en sort rem og måske også det som passer bedst da det er med til give lidt mere charme.
Og så er jeg ellers ikke vanvittig meget til de helt gamle ure tilbage fra 60'erne. Det er ikke helt min kop the, selvom jeg må anerkende mange af dem er rigtig flotte Icon_smil

Jeg regner ikke med det er en ulempe at uret er så gammelt? Så længe det er vedligeholdt og ikke et frankenstein ur?

@Geodoc

Det er nogen flotte billeder.
Af selve urene kan jeg godt lide 1970 - Speedmaster Mark IV - ST 176.0009 kaliber 1040. Det er lidt som I er inde på, man kan nærmest altid finde en Omega til sin niche.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp. - af Tukjær - 09-01-2012, 08:11 PM
Re: Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp. - af Thor86 - 10-01-2012, 01:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)