09-01-2012, 08:39 PM
Personligt var det jo Omega Vintage der var i focus - også dengang jeg startede i 2003.
Der gik 6 år og over 100 ure før jeg købte det første til over 10 K. Det blev købt 21 juli 2009 af Micki.
Mærke og model: Omega Constellation Pie Pan Calendar Grand Luxe med specielle horn
Årgang: 1961
Kasse: Rund, 18 K guld i flot og upoleret stand. Bagside med observatorium i guld. Original 10 kantet Omega krone
Højde: 10,5 mm
Diameter: 34,5 mm uden krone
Skive: Guld, otiginal og i perfekt stand. Guld visere og index ligeliedes i original perfekt stand
Rem: Original Omega krokorem med nyt originalt spænde
Caliber: 561 Automatic med dato
Caliber nr.: 18868574 stand 1
Ref. Nr.: 16963

Jeg hører vist til det fåtal herinde der stadig synes at 3-5 K for et ur er mange penge - og at man til den pris må forvente "noget særligt".... Det får man så også hvis man holder sig til Omega vintage.
vh baun
Der gik 6 år og over 100 ure før jeg købte det første til over 10 K. Det blev købt 21 juli 2009 af Micki.
Mærke og model: Omega Constellation Pie Pan Calendar Grand Luxe med specielle horn
Årgang: 1961
Kasse: Rund, 18 K guld i flot og upoleret stand. Bagside med observatorium i guld. Original 10 kantet Omega krone
Højde: 10,5 mm
Diameter: 34,5 mm uden krone
Skive: Guld, otiginal og i perfekt stand. Guld visere og index ligeliedes i original perfekt stand
Rem: Original Omega krokorem med nyt originalt spænde
Caliber: 561 Automatic med dato
Caliber nr.: 18868574 stand 1
Ref. Nr.: 16963

Jeg hører vist til det fåtal herinde der stadig synes at 3-5 K for et ur er mange penge - og at man til den pris må forvente "noget særligt".... Det får man så også hvis man holder sig til Omega vintage.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)