07-01-2012, 07:02 PM
Hannover: jeg ville nu under ingen omstændigheder medtage et dyrt ur i en svømmehal og efterlade det i omklædningsrummet. Tror ikke, at forsikringen dækker, hvis den lokale ungdom vælger at rydde skabene.
Noget helt andet - hvor vandtæt er mit Seamaster? Kunne aldrig i livet drømme om hverken at dykke eller svømme med det, men jeg bruger specifikt dette ur, når jeg er i Afrika, fordi jeg regner med, at det uden videre kan tåle både støvet og en tropisk regnstorm, hvilket det har gjort hidtil.
Bør jeg få det trykprøvet inden næste ekstremudsættelse?
Noget helt andet - hvor vandtæt er mit Seamaster? Kunne aldrig i livet drømme om hverken at dykke eller svømme med det, men jeg bruger specifikt dette ur, når jeg er i Afrika, fordi jeg regner med, at det uden videre kan tåle både støvet og en tropisk regnstorm, hvilket det har gjort hidtil.
Bør jeg få det trykprøvet inden næste ekstremudsættelse?
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)