06-01-2012, 08:24 AM
Hans Jørgen Skrev:Hej Jon
Super tillykke med fangsten, så står der 2:1 til dig, du ender nok med at "vinde" 3:1 over mig i kampen
Jeg har længe været igang med forhandlinger på en 2915 der nok er gået i vasken, men jeg har også haft lidt andre prioriteter den sidste måned.
Spøjst der er en reverse/"modsat uret rundt" skive/drejekrans på din. Det plejer kun at være der på -1 og-2. Kun meget få -3 har det.
Glæder mig til snart at mødes og se "dit flotte par"
Hej Hans,
Jeg takker mange gange!
Om jeg ender med at "vinde" eller ej betyder ikke noget for mig - faktisk er jeg ikke specielt på jagt efter en 2915 og har ikke været det sådan helt rigtigt endnu.... En dag så dukker den nok op, men jeg kommer ikke til at lægge ren cash for den tror jeg - det må være muligt at kaste noget Rolex eller lignende i en evt. byttehandel - det er en del af min 2915'er plan!
Vedr. lynetten så er der ligeså mange 3'ere der har reverse som 1'ere og 2'ere - ck2913-1->3 er jo helt det samme ur(en enkelt inscriptions detalje på bagkassen på 1'eren dog til forskel) og delene er egentlig bare kastet sammen indenfor det samme år eller 2! Så du kan i princippet godt finde dele fra en 1'er der tilsyneladende er yngre end dem der sidder på min 3'er....
- Og jo jeg har belæg for at sige det!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)