Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp.
Jeg synes da du skal finde en linje som intereserer dig mere end andet. Du er startet ud med et superlækkert nyt ur med et spændende værk - og købt så du ikke vil være blevet snydt til et fake - godt nok gået. Det kan sagtens være, at din interesse viser sig at ligge udelukkende i nye ure - sports ure - ure over 44 mm og så vil du kunne læse en masse om det vil at følge med herinde. Check selve vintageure salgssiden på vintageure.dk hvor du sjældent vil blive snydt og check nogle af de gode sælgere herinde fra også - du finder dem i good guys /bad guys forummet

Det kan også være du finder frem til, at du synes historien er vigtig, Kurt Brøndum og hans Navitimers borger for histore og kvalitet, og der er masser af fine vintage ure. Her skal du mere ind i tingene, ligesom med vintage porche, man kan ikke bare købe uden at vide hvordan indtræk skal se ud, hvilket rat der originalt er i osv. Det kan du også æde dig ind på her på dette forum. Der er mange gode vintage sægere også.
Nyt er lækkert og virker - vintage er lækkert - skal ses lidt mere efter i sømmene, men virker også, og brugt betyder man sparer kantstensafskrivningen - men mister glæden ved duften af frisk urbutik og købeoplelsen når stemplerne smækkes i

Hvad du IKKE skal, er at futte rundt og købe lidt af det ene og lidt af det andet (tro mig jeg ved af erfaring Icon_redface ) find ud af hvad du "er til" og gå så målrettet - ikke nødvendigvis efter mange ure, ikke nødvendigvis efter dyre ure - men efter det du tænder på
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp. - af hannover_dk - 05-01-2012, 07:37 PM
Re: Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp. - af Tukjær - 09-01-2012, 08:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)