05-01-2012, 05:32 PM
Jeg er overhovedet ikke enig med Jesper og Tukjær. Jeg synes, at det er noget svineri, at man kommer med et nyt ur til kr. 25.000.- og der så sidder en såkaldt fagmand og smadre ens skruer, det er ganske enkelt dårligt håndværk. Ydermere tager han kr. 150.- for det. Øv! Jeg var ikke et sekund i tvivl, jeg havde klaget over det med det samme. Jeg havde så også opdaget med det samme
. Indrømmet jeg er MEGET pernitten med mit ur, men det skal s'gu være iorden, især når man går til fagmanden.
Som kuriosum kan nævnes, at jeg på et tidspunkt fik ødelagt en kærv lidt på en skrue i lænken på mit GMT II'c. Altså, jeg ødelagde den selv. Det pinte mig, så jeg nævnte det inde hos Klarlund, da jeg var inde for at få løsnet et led i lænken (den havde fået for meget loctite). Klarlund løste problemet og skiftede skruen til en ny uden beregning.
Nej, ingen smadrede skruekærve i et nyt ur, det går bare ikk'!
Som kuriosum kan nævnes, at jeg på et tidspunkt fik ødelagt en kærv lidt på en skrue i lænken på mit GMT II'c. Altså, jeg ødelagde den selv. Det pinte mig, så jeg nævnte det inde hos Klarlund, da jeg var inde for at få løsnet et led i lænken (den havde fået for meget loctite). Klarlund løste problemet og skiftede skruen til en ny uden beregning.
Nej, ingen smadrede skruekærve i et nyt ur, det går bare ikk'!
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)