Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp.
@Hannover

Så faktisk burde jeg investere i en bog der fortæller om diverse urer og hvordan man taler om dem, for at få et større indblik samt forståelse. Det lader til det er en større omgang?

Der er jo rigtig mange forskellige kombinationer af et ur så det lyder til at være en del man skal sætte sig ind.

Det skal lige sige jeg HAR købt det omtalte Tag Heuer ur; jeg er meeeget glad for det og fik god vejledning hvor jeg købte det. Jeg købte det i en butik i Fields - Bonells som sælger mange forskellige ure. Jeg fik fornuftig vejledning og god service. Pt har jeg heller ikke fundet det på nettet, muligvis fordi det er en limited eidition.

Hvad er dit forhold til urene så? Har du en bestemt retning du går eller er det vidt forskelligt og alt efter hvad du finder interessant? Som jeg nævnte, så har jeg fundet mange brugte ure + nogen modeller jeg bare SKAL have en gang. Men har stort set intet forhold til de fleste ure så det jeg savner er måske lidt historie og holdning til hvorfor jeg netop vælger et ur fremfor et andet.
Måske skal jeg bare lade vær med tænke så meget over det og så købe de ure jeg løbende finder interessant, indtil jeg kan bytte mig frem også.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp. - af Thor86 - 05-01-2012, 04:37 PM
Re: Historien bag jeres ure og lidt nybegynder hjælp. - af Tukjær - 09-01-2012, 08:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)