04-01-2012, 12:49 AM
DET HAR DU RET I. hvorfor nævner han det så ikke?
MÅSKE SKULLE JEG OGSÅ KUN HAVDE SKREVET AT JEG VAR 99% sikker i min sag.
Det kunne være sjovt med nogle flere bemærkninger.
Jeg synes der er noget ved skiven/skriften der virker klodset. Udover det undre sælgers tekst mig lidt. Han har solgt et enkelt Sinn tidligere. Han nævner heller ikke urets ref og det er heller ikke tydeligt at læsene kortene der følger med.
Der er bare noget over denne annonce/billeder som lugter lidt.
Her salgs talen:
You are invited to bid on this totally genuine Omega Deville Co-Axial Chronometer Escpement watch
It comes with quality leather strap and Omega buckle. The watch was purchased in 2007 and comes
complete with Chronometer Certificate Omega box and outer, operating instruction and cards.
Its in excellent used condition.
I recently sold a quality watch on ebay and received very positve feedback so please bid in confidence.
Will post in UK special next day delivery.
Thank you for looking.
MÅSKE SKULLE JEG OGSÅ KUN HAVDE SKREVET AT JEG VAR 99% sikker i min sag.
Det kunne være sjovt med nogle flere bemærkninger.
Jeg synes der er noget ved skiven/skriften der virker klodset. Udover det undre sælgers tekst mig lidt. Han har solgt et enkelt Sinn tidligere. Han nævner heller ikke urets ref og det er heller ikke tydeligt at læsene kortene der følger med.
Der er bare noget over denne annonce/billeder som lugter lidt.
Her salgs talen:
You are invited to bid on this totally genuine Omega Deville Co-Axial Chronometer Escpement watch
It comes with quality leather strap and Omega buckle. The watch was purchased in 2007 and comes
complete with Chronometer Certificate Omega box and outer, operating instruction and cards.
Its in excellent used condition.
I recently sold a quality watch on ebay and received very positve feedback so please bid in confidence.
Will post in UK special next day delivery.
Thank you for looking.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)