Måske har jeg været heldig igen !??
Lars Skrev:Nå tilbage til tråden, vil stadig gerne se begge skiver samtidig på bagsiden, det kunne være lidt sjovt. Er rimelig sikker på de ikke har de samme stempler, hvis de har nogle over hovedet. Så når Peter får dem afmonteret ville det være lidt rart med billeder, skal gerne komme med mikroskopet og tage nogle, send en PB.

PS: jeg er ikke ude på at gøre noget til kopi eller nedgøre, er bare int. i skivefabrikanternes stempler, har lige haft et par Omega med 18K skiver på værkstedet og da bed jeg mærke i stemplerne, selvfølgelig guldstempler, men også fabrik's stempler som jeg har set på andre skiver ikke i guld.

Niema Problema, Lars ! Icon_e_smile

Jeg er selv meget interesseret i, at få afklaret om skiven er original, idet originalitet betyder rigtig meget for mig i forhold til de ure, jeg ejer - jeg vil helt sikkert få Peter Halse til at gå uret/skiven efter og hvis vi kan få det koordineret (og Peter har tid), så kunne det være rigtig sjovt, hvis du kunne tage et par billeder. Jeg har dog også et macroobjektiv, så jeg ville også selv tage billeder af værket, bagsiden af bagkassen og også gerne skiven - det kræver dog, at det kan arrangeres med Peter og at han har mulighed for at tage sig tiden til at vi står og roder med kameraer osv. Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Måske har jeg været heldig igen !?? - af pbr - 28-12-2011, 02:16 PM
Re: Måske har jeg været heldig igen !?? - af pbr - 29-12-2011, 02:46 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)