28-12-2011, 07:43 PM
Køb det ur DU bedst synes om. Der er bestemt noget over de nævnte Rolex modeller. Jeg have fornøjelsen at prøve et 14060 og 16600 forleden dag og super klassiske ure begge 2. Jeg kan dog godt forstå dit dilemma vedr. størrelsen, for 40mm er ikke meget i dag. Det er vel op til den enkeltes smag og behag, men der er vel en grund til at så (relativt) mange kvinder har fået en forkærlighed til et klassisk Sub på 40mm!! og mange kan bære det IMO.
Synes den nye 42mm som sådan har en fin str, men med meget dominerende viser, som gør den er 'lidt for meget'.
Det er svært at spå om hvorvidt et 216570 bliver eftertragtet i fremtiden. Jeg tror dog på, at det ur ikke kommer til at stå alene (vedr. 42mm)
Der kommer nok på sigt en ny generation med samme str. og om mange !! år er det så blevet en klassisk Rolex str.
Synes den nye 42mm som sådan har en fin str, men med meget dominerende viser, som gør den er 'lidt for meget'.
Det er svært at spå om hvorvidt et 216570 bliver eftertragtet i fremtiden. Jeg tror dog på, at det ur ikke kommer til at stå alene (vedr. 42mm)
Der kommer nok på sigt en ny generation med samme str. og om mange !! år er det så blevet en klassisk Rolex str.
Vh AndersSC

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)