Måske har jeg været heldig igen !??
hannover_dk Skrev:Jeg kan ikke se andet end, at du har gjort et rigtigt godt køb. Selvfølgeligt kan skive være ommalet, det er rigtigt mange cross-hair pie-pans, men der er ikke noget som for mig indikerer det. Min egen - nærmeste tilsvarende, har lumen i markeringerne som en tynd streg og derfor swiss made T i bunden, men mon ikke den findes uden lumen i markeringer - og så uden T - jeg aner det ikke, her kommer Baun sikkert med sin udmelding.

Eneste fejl jeg kan se, er tabt lumen i minutviseren, og det er noget Peter givet kan udbedre med noget vintage farvet lumen
Du virker til at ha gjort det rigtigt godt køb
vh

Jeg har også en god fornemmelse af, at have gjort et godt køb - som sagt, så er mit eneste tvivlspunkt teksten ved kl. 6. Burde der egentlig ikke også have været et T ved teksten, når nu der er lumen i viserne ?? Eller er det kun, hvis der er lumen i skivens timemarkeringer ?

Men jeg er enig i, at skiven ikke ser ud til at være ommalet - både tekst, minutmarkeringer, crosshair m.v. ser sprød og ikke for "fed" ud og bogstavernes font ser også rigtige ud .......... ikke gennemstreget "t" i Constellation og tilstedeværelsen af prik i "i"´et. Derudover ser skiven ud til at kunne bestå "MOY" testen (omend den kun har de to første linier i teksten Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Måske har jeg været heldig igen !?? - af pbr - 28-12-2011, 02:16 PM
Re: Måske har jeg været heldig igen !?? - af pbr - 28-12-2011, 02:52 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)