Måske har jeg været heldig igen !??
Da min Constellation PiePan fra 1964 sidder på armen af min (nu) ekskæreste, så har jeg været lidt på jagt efter en erstatning (uret altså !!) Icon_e_wink

Jeg kan ikke forestille mig, at jeg ville falde over en Connie til samme heldige pris i forhold til stand igen - min gamle Connie gav jeg (så vidt jeg husker) omkring 3-400 USD for på Ebay og efter en nænsom pudsning hos Peter Halse stod den i en fantastisk stand og med en 100% fejlfri skive og et urværk cal. 561, der var som dengang det forlod Omegas produktionsværksted !!

Men måske har jeg gjort en nogenlunde godt køb igen - det håber jeg i hvert fald.

I går aftes afgav jeg bud på en PiePan Constellation på Lauritz.com - egentlig afgav jeg et bud, som jeg ikke havde de store forhåbninger om, ville vinde auktionen. Lauritz´s annonce viste ikke billeder af urværk eller bagkassen indvendigt, så jeg havde ingen mulighed for at verificere uret selv, før jeg bød. Men uret ser ud til at være både i rigtig god stand og også originalt.

Enden på det blev, at jeg, til min forbløffelse, vandt auktionen med et bud på DKR 3.400,- hvilket selv efter tillæg af salær, gebyr og transport må siges at være billigt, såfremt uret viser sig at være originalt !!

Her følger et par billeder - alle input i forhold til urets originalitet og stand modtages gerne !!

(selv har jeg et lille issue med teksten "swiss made" og den måde, det er placeret på ved klokken 6, idet jeg synes, at det står lidt højt - men er på ingen måde skråsikker):

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Måske har jeg været heldig igen !?? - af pbr - 28-12-2011, 02:16 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)