Forslag til ny Rem, til mit "nye" JEDI Seamaster
Hej Baun

Tak for et godt svar

"Skulle jeg lede efter en anden rem ville en mørkebrun mat strudserem med tydelige "fjer markeringer" nok være mit bud" lige mine tanker ...

I dag fik jeg desværre et lidt træls opkald fra Fedex - fragtfirmaet som leverer uret.
Det viser sig at schweiz ikke er medlem af EU:D Og i den forbindelse skal statskassen ha en bid af min fangst (som Fedex oven i købet ville have på forskud) ... Jeg overlever økonomisk, men remmen må vente ...
Tror jeg vil forsøge mig med den originale rem, og som du nævner, blot bruge uret til pænt brugt.

Pænt brug involverer heldigvis også arbejde lejlighedsvist, da jeg arbejder i en bank, og sjældent laver de store udskejelser mens jeg arbejder.

Beslutter jeg at uret simpelthen er "i for pæn stand", til at jeg nænner og gå med det (jeg køber som udgangspunkt ure som en brugsgenstand).. må det jo videre. Og umiddelbart bliver det ikke solgt for under 15tkr.

Vh Rasmus
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Forslag til ny Rem, til mit "nye" JEDI Seamaster - af rasmus_denmark_phpbb3_import15825 - 19-12-2011, 09:04 PM
Re: Forslag til ny Rem, til mit "nye" JEDI Seamaster - af Tukjær - 19-12-2011, 09:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)