Ros til Kim fra Post Danmark i Odense
Jeg har gået og ventet i spænding på et ur, som blev afsendt i torsdags fra UK. Af track og trace nummeret kunne jeg i aftes se, at uret var ankommet til Danmark. Min glæde var altså stor, da jeg stod op her til morgen, for uret burde ankomme med posten idag. Af tracking nummeret kunne jeg imidlertid se, at uret stadig blot var registreret som "Ankommet til Danmark" her til morgen Icon_e_sad Lidt op ad formiddagen blev jeg ringet op af Kim fra Post Danmark i Odense, som stod med min pakke i hånden. Den var blevet fejlsorteret, kunne han oplyse. Han spurgte, om han kunne aflevere pakken hos mig idag Icon_e_surprised OM han kunne Icon_question Ja, det måtte han meget gerne, og efter et par timer, havde jeg pakken i hånden efter et hurtigt møde med Kim Icon_e_biggrin

Se dét kalder jeg service Icon_exclaim Alle kan fejle, men at man retter op på fejlsorteringen SÅ hurtigt og effektivt, DET er jeg meget imponeret over Icon_e_biggrin Icon_cool Stor ros til Kim fra Post Danmark i Odense Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Ros til Kim fra Post Danmark i Odense - af Joepete_phpbb3_import15783 - 29-10-2011, 03:21 PM
Re: Ros til Kim fra Post Danmark i Odense - af Tukjær - 29-10-2011, 08:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)