Tillykke med fødselsdagen Kim T
Mange tak for alle lykønskningerne Icon_e_biggrin
Det er jo altid rart, når der er nogle der tænker på en Icon_e_biggrin

Efter endnu et år er passeret, er jeg stadig rigtig glad for at være en aktiv del af dette forum.
Min interesse for ure begrænser sig ikke kun til urene - det sociale liv herinde og til div. GTG spiller også en stor rolle.
Jeg har igennem dette forum (og div. handler) mødt en masse behagelige, rare mennesker, som jeg nyder at være sammen med.

Vi har til tider været uenige om retningen som forummet bevæger sig i, hvilket er fint.
Det er en løbende proces, som hele tiden forandres via de forskellige brugere der kommer til, eller forlader forummet.

Jeg nyder meget, de mere "banale" tråde som "hvilkert ur har du på idag?" og lign.
De bidrager til den hyggestemning som JEG godt kan lide.

Samtidig læser jeg også alle tråde, som er mere hardcore horologi.
Mit eget bidrag i den sammenhæng er dog begrænset, da man jo skal kende sine grænser. (jeg prøver dog Icon_e_wink)
Selv trådene med vintageure læser jeg med stor interesse, selv om at det ikke er ure jeg umiddelbart selv ville købe.
Men har folk en passion for det de skriver om, så finder jeg det spændende at læse.

Så herfra lyder der en stor tak til ALLE for deres bidrag til den daglige aktivitet.
Keep it coming Icon_e_biggrin
Svar

Beskeder i denne tråd
Tillykke med fødselsdagen Kim T - af Geodoc - 24-10-2011, 01:37 AM
Re: Tillykke med fødselsdagen Kim T - af Tukjær - 24-10-2011, 07:32 AM
Re: Tillykke med fødselsdagen Kim T - af johnfyn - 24-10-2011, 08:20 AM
Re: Tillykke med fødselsdagen Kim T - af Kim T - 24-10-2011, 04:03 PM
Re: Tillykke med fødselsdagen Kim T - af Claus_K - 24-10-2011, 04:42 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)