Hvad koster det at skifte en Rubberclad på en AP ROO ?
#18
Fætter Højben Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Rolex hører til i den bedre ende, men fair priser vil jeg nu ikke mene de har på deres stumper. Kun dem i værkerne. Senest de forhøjede lænkepriser samt at serviceprisen pludselig er omkring 4 k for et standard service hos den lokale RSC. Jeg skulle for ca. ét år siden bruge et par "skallede" små endestykker i guld til et Daytona. Pris 10.500 kr. og siden CHF og guldpriserne er steget siden er prisen vel pt. på 12-13.000 kr. Icon_e_surprised AP tager som udgangspunkt (non-complicatet værk) 750 CHF for et service, hvor det er omkring fabrikken i Schweiz og man får AP servicepapirer med. Så i forhold til Rolex 4 k og de faktum at AP værkerne er væsentlig mere kompliceret at servicere mener jeg det er ok.

Servicetiden hos Rolex er der dog ingen der kan konkurrere med, så der er vi meget enige i at mange har noget at lære.

/Mads


Endestykker til en guld daytona? Mener du SEL delene ?

M

Dem på 116518, der sidder mellem lynette og kasse. De var afmonteret da den tidligere ejer havde smidt en lænke på i stedet, og derefter havde forlagt endestykkerne Icon_rolleyes

/Mads
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Hvad koster det at skifte en Rubberclad på en AP ROO ? - af Mads Gjødesen - 13-10-2011, 03:39 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)