09-10-2011, 11:13 PM
Jeg kan ikke lige linke til en specifik youtube - men led z er da noget af det fedeste. Lidt flovt, at jeg faktisk også kan falde i svime over deres mere romantiske stairwais to heaven - men det er fra min ungdom og en guitarsolo som jeg stadigt ikke kan stå for - timing - anslag - og lyyyyyyyd
sorry
Af typen, er jeg også til de bedste af who's - gerne deres live at leeds tror jeg den hedder - der knageme mange gode ting på - men som modpunkt - gerne crosby stills nash and young med en stille melodisk ting som "teach youyr children well" - og i det mere syrede jefferson airplane - specielt når grace slick var størst - nå det var jo et brud med tråden - men begejstring drev mig - sorry
vh
sorry
Af typen, er jeg også til de bedste af who's - gerne deres live at leeds tror jeg den hedder - der knageme mange gode ting på - men som modpunkt - gerne crosby stills nash and young med en stille melodisk ting som "teach youyr children well" - og i det mere syrede jefferson airplane - specielt når grace slick var størst - nå det var jo et brud med tråden - men begejstring drev mig - sorry
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)